هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الموضوع ده للضحك بس(اياكم حد ينفذه)

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
جانا
مشرفة النكت والفوازير
مشرفة النكت والفوازير
جانا

انثى

الموضوع ده للضحك بس(اياكم حد ينفذه) Empty
مُساهمةموضوع: الموضوع ده للضحك بس(اياكم حد ينفذه)   الموضوع ده للضحك بس(اياكم حد ينفذه) Emptyالخميس أغسطس 14, 2008 2:34 pm

الموضوع ده للضحك بس اياكم حد ينفذه
كيف يرفع الولد ضغط دم البنت؟؟؟
العملية فى منتهى السهولة و سيتم عرضها من خلال من خلال عدة مواقف متتالية و الله المستعان و ربنا يقدرنا على بنت حواء......

اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟
ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة
ترد و تقول شىء طبيعى
لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه
لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصيصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......
لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت احمد بالظبط.
لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها
هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى
(اللى مافيهمهاش يسالنى)
لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30
بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة
- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك.....- لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....
هتنادى عليك........
- محمد .... ممكن لو سمحت......
- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......
طبعا و شها هيبقى شبه الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....
و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......
هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....

لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........
و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها
(طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)

لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية
طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا

لو انت مصاحب بنت جادعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى ....
امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما سقط السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ......
مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس

لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟
قولها: هو انتى مين فيهم- لو كنت ماشى مع بنت سامرة (على فكرة انا بموت فى السمر ماتفهمونيش غلط وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى....
قولها : يا فحم مولع..

لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها

لو بتسالك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها سارة

لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك
قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة..

((ملطوش))................

مستنيه الردود
http://www.mazikaty.gid3an .com
Mr.7abes
Administrator
Administrator
Mr.7abes

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الموضوع ده للضحك بس(اياكم حد ينفذه)   الموضوع ده للضحك بس(اياكم حد ينفذه) Emptyالخميس أغسطس 14, 2008 2:58 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عليا النعمة جامديييييييييييييييييييييييييين

شكرا يا جانا يا ~*¤®§(*§ Mis-2mar §*)§®¤*~ˆ°
https://mazikaty.sudanforums.net
جانا
مشرفة النكت والفوازير
مشرفة النكت والفوازير
جانا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الموضوع ده للضحك بس(اياكم حد ينفذه)   الموضوع ده للضحك بس(اياكم حد ينفذه) Emptyالخميس أغسطس 14, 2008 5:02 pm

ميرسي يا °¨¨™¤¦ Mr.7abes ¦¤™¨¨°
خد بالك انا كاتبه بين قوسين اياكم حد ينفذه
http://www.mazikaty.gid3an .com
حليم
مزيكاتي بدرجة امتياز
مزيكاتي بدرجة امتياز
حليم

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الموضوع ده للضحك بس(اياكم حد ينفذه)   الموضوع ده للضحك بس(اياكم حد ينفذه) Emptyالسبت أغسطس 30, 2008 3:06 pm

هههههههههههههههه جمدة والله
FRANCESCO TOTTI
مزيكاتي بدرجة امتياز
مزيكاتي بدرجة امتياز
FRANCESCO TOTTI

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الموضوع ده للضحك بس(اياكم حد ينفذه)   الموضوع ده للضحك بس(اياكم حد ينفذه) Emptyالخميس سبتمبر 04, 2008 10:14 am

مشكور على الموضوع الجميل

الموضوع ده للضحك بس(اياكم حد ينفذه)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-