هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر !

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Basbosa
ملكة المنتدي
Basbosa

انثى

أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر ! Empty
مُساهمةموضوع: أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر !   أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر ! Emptyالجمعة نوفمبر 28, 2008 5:42 pm

"أحمد" بيحب "مني" وهي كمان بتحبه قوي.. بس الحوار ليه اللي بيحبوا بعض اليومين دول بقي مختلف قوي.. تعالوا نشوف المشاكل بتحصل إزاي وإيه اللي يخلي الدنيا تبوظ:
موسيقي تصويرية شعبان عبدالرحيم انا بكره إسرائيل وبحب عمرو موسي؟
مني وأحمد واقفين في عز الضهر علي الكوبري

مني: "برومانسية" شايف النجوم يا أحمد

أحمد: نجوم ايه بس في عز الضهر دا أنا الشمس حرقت افايا

مني: الله ياأحمد بص السحابة اللي هناك دي اللي عليها العصافير

أحمد: لا والله ياحبيبتي أنا مش شايفها بس شايف دخان عربيات خنقني

مني: يووووووووووووه يا أحمد خليك رومانسي شوية

أحمد: رومانسي إيه بس وأنتي مخرجاني في عز الضهر كده أنا الشمس كلت وشي وقالت أنا شبعت

مني: انت مش بتحبني والا ايه

أحمد: ياستي بحبك

مني: لأ انت كذاب انت مش بتحبني

أحمد: يعني أولع في نفسي بجاز عشان تصدقي اني بحبك

مني: "والدموع علي خدها" لا يا أحمد أنت تغيرت خالص

أحمد: ياحبيبتي والله بحبك

مني: لأ يا أحمد متصلحش اللي أنت عملته

أحمد: وهو أنا كنت عملت إيه بس

مني: "تعيط" اهئ اهئ اهئ

أحمد: بتعيطي ليه دلوقت

مني: أحمد طلقني يا أحمد

أحمد: هو احنا لسة اتجوزنا عشان اطلقك

مني: يعني كمان مش عايز تطلقني

أحمد يشد في شعره: يادي الليلة السودا أنا ايه اللي خرجني بس

مني: كمان خليتها ليلة سودا.. يعني أنا اللي خرجتك غصب عنك

أحمد: ياستي مش قصدي. بصي أنا مش هرد عليكي عشان مانتخانقش

مني: للدرجادي قرفان مني

أحمد: "وشه يحمر من الغيظ" يعني انتي عايزة تتخانقي وخلاص

مني: يعني أنا نكدية يا أحمد

أحمد: لأ...... أنا

مني: انت بتاخدني علي اد عقلي

أحمد: حقك عليا وادي رأسك ابوسها

مني: ياسلام كده بكل بساطة

فجأة يقف أحمد علي سور الكوبري ويرمي نفسه في الميه

مني: تفتكر يا أحمد اني كده هسامحك

waw أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر ! 295375 waw
زائر
زائر

أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر ! Empty
مُساهمةموضوع: رد: أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر !   أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر ! Emptyالسبت نوفمبر 29, 2008 5:15 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لالالالالالالا جامده اخر حاجة بجد
دى مش نكديه دى حقنه وتحسى انها عايشه ف الدور اوى يعنى
تسلمى يا قمرايه على التوبيك
Basbosa
ملكة المنتدي
Basbosa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر !   أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر ! Emptyالسبت نوفمبر 29, 2008 10:50 am

سـمـسـمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه يا قمــــــــــــــــــــــــــر dsd

نــــــــــــــــــــــورتــــــــــــــــي يا قلبي بمورك انا مش اعرفك صيحيح بس جانا بتحبك كتير

يسلمو علي مرورك الغالـــــــــــــــــــــــــــــــي أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر ! 673184
The Game
مزيكاتي نشيط
مزيكاتي نشيط
The Game

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر !   أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر ! Emptyالسبت نوفمبر 29, 2008 11:32 am

جامده جدا جدا جدا لاخر العمر يا عمرى
مش لاقى كلام اقوله غير شكرا يا قلبى
https://mazikaty.sudanforums.net
Basbosa
ملكة المنتدي
Basbosa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر !   أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر ! Emptyالسبت نوفمبر 29, 2008 11:56 am

انت اللي قلبي يا روح قلبي

ميرسي يا احلي ميمــــــــــــــوووووووووووووووووووو بالدنيا
جانا
مشرفة النكت والفوازير
مشرفة النكت والفوازير
جانا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر !   أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر ! Emptyالأحد نوفمبر 30, 2008 3:34 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
اه بجد جامده اوي
ميرسي يا بسبوستي علي التوبيك الهايل
مين مني دي؟
http://www.mazikaty.gid3an .com
Basbosa
ملكة المنتدي
Basbosa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر !   أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر ! Emptyالأحد ديسمبر 14, 2008 1:02 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عسسسسسسسسل جانا

مني بنت الجيران

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ساندى الاموره
مشرفة القسم العام
مشرفة القسم العام
ساندى الاموره

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر !   أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر ! Emptyالخميس فبراير 26, 2009 3:28 am

مشكوره بسبوسه كتير
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

أحـــــمــد" و"مــــــــــني"..نــــــــــــــــــاقـــــــر ونــــــــقـــــــــيـر !
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-