هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف

Mr.7abes
The Game
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
The Game
مزيكاتي نشيط
مزيكاتي نشيط
The Game

ذكر

تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Empty
مُساهمةموضوع: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالسبت نوفمبر 08, 2008 12:38 pm

تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Massage-Chairs-SL-A12Q-
طبعا كرسى رائع جدا
ومع الكرسى اسئله زيه ::..::
السؤال الاول
1- من تحبى بدون حوارات
2- كم شخص احبيتى فى حياتك كلها ؟؟
3- ما هى الدوله المفضله ؟؟من غير مصر دى امى والحورات دى ؟؟
4- ما هوه اللون المفضل ؟؟
5- ما هو الشخص الافضل ؟؟
6- كم صديق لديك وكم منهم الافضل ؟؟
ومع انتظار المجموعه الثانيه من الاسئله الإجبارى الللى مش مكررة فى المنهج
وشكرا ..... مع تحياتى The Game
https://mazikaty.sudanforums.net
Mr.7abes
Administrator
Administrator
Mr.7abes

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالسبت نوفمبر 08, 2008 12:53 pm

ايه يابني الكرسي دا دا عندوا تسلخات ولا ايه

نييييييييييههههههههههههههههااااااااي

يا حرام يا بسبوسة دا انتي هتموتي من الاسألة
Basbosa
ملكة المنتدي
Basbosa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالسبت نوفمبر 08, 2008 12:54 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

ازيكم يا شباب طبعاااااااااا فرحنين فيه كتير علشان انا بنت صح انما لو ولد مش هتفرحو فيه كده

مــــــــــــاااااااااااااااشي كلو سلف ودين lol!

وبعديــــــــــــــــن ايه الكرسي ده قد كده بتحبوني تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 690128 ???????

خلينا في المهم نستعين بالله الاول وفين العصير صحيح يالهوي علي البخل ههههههههه ههههههههه

- من تحبى بدون حوارات ؟

ال حورات ال وهحور ليه بس انا يا بشر بحب واحد زي القمر معانا في المنتدي وهو كمان بيحبني

اسمو The Game تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 106671

كم شخص احبيتى فى حياتك كلها ؟؟

هما كتير جدا غير طبعا ربنا سبحانه وتعاله والرسول وبابا وماما وي اخويه ياسين وعمتي وميمو وبس

ما هى الدوله المفضله ؟؟من غير مصر دى امى والحورات دى ؟؟

السعوووووووديه همووووت واشوفهااا تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 323283 علشان نفسي اعمل عمره او حجه

ما هوه اللون المفضل ؟؟

هما لونين بحب اللون الفوشيا والازرق كتير

ههههههههه ههههههههه ههههههههه

ما هو الشخص الافضل ؟؟

هي بنت وقريبه ليه اسمها حب اقرب شخص ليه غير ميمو طبعا حاكم عرفاكم ههههههههه ههههههههه

- كم صديق لديك وكم منهم الافضل ؟؟

والله فيه ناس كتير اصدقاائي بس الافضل هو نفسي لان الزمن ده مش امان

وميرسي كتير يا احلي شباب علي الكرسي المخلخل وي البيبسي اللي من عند عم محمد اللي وله مشبر وله حته سخن هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 195166

ميرسي كتير تقبلو مروري علي الكنبه قصدي الكرسي هههههههههههههههههههههه

شكــــــــــــــــرا
جانا
مشرفة النكت والفوازير
مشرفة النكت والفوازير
جانا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالسبت نوفمبر 08, 2008 1:13 pm

اشطه يا basbosa
ايه ده
ده كده الحب ولع في الدره
فينك يا نونا تيجي تشوفي؟
http://www.mazikaty.gid3an .com
The Game
مزيكاتي نشيط
مزيكاتي نشيط
The Game

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالسبت نوفمبر 08, 2008 11:47 pm

والله انا مش عارف اقولك ايه
انا هديكى عشرة على عشرة
واسئلوا بقى يا بت منك ليها وانت يلا يا °¨¨™¤¦ Mr.7abes ¦¤™¨¨°
من غير كلام يلا بسرعه
اديوها كمان وكمان وكمان
lol!
Mr.7abes
Administrator
Administrator
Mr.7abes

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالأحد نوفمبر 09, 2008 2:25 am

يا الف اهلا بيكي يا استاذة بسبوسة اتفضلي قبل اي حاجة استريحي هنا

تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Wh52252227qe2

القهوة اتفضلي
تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Wh37497926gc5

و عصير كمان

اتفضلي

تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Wh36826472yv2

ودلوقتي بعد الترحيب ...

س1/ ماهو شعورك وانتي في كرسي الاعتراف ؟ مع الشرح بالتفصيل؟؟؟؟؟

س2/ كل انسان لابد وان يمر بعدد من المواقف منها الطريف والمؤلم وغيرها اذكريلنا
بعد اذنك يعني موقف طريف وموقف مؤلم واسف على تقليب الماجع وموقف محرج
حصل لكي واتمنيتي انه الارض انشقت وبلعتك ؟؟؟

س3/ كيف تشوفي منتدى مزيكاتي؟؟ بكل صراحه وبدون مجاملات يعني عاوزعيوووب؟

احسن سنه كانت بالنسبه لك ايه و ليه ؟؟؟

- ايه الاهم الكرامه ولا الحب وليه ؟؟

- الخيانه بانسبه ليكي عباره عن ايه ؟؟

- إنسان يجيب لك الإكتئاب ؟

أكثر شخص تحبيه وما تحبيه في المنتدى ؟

طولك ووزنك ؟
لون البشرة ؟

لون الشعر ؟
لون العين؟
اى اقسام المنتدى اقرب الى قلبك ؟
The Game
مزيكاتي نشيط
مزيكاتي نشيط
The Game

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالأحد نوفمبر 09, 2008 2:34 am

شويه اسئله لوووووووووووووووووووز جووووووووووووووز نوووووووووووووووز
مالهاش حل يا واد
جاوبى بقى يا بسبوسه
وانا معاكوا اهوه
Basbosa
ملكة المنتدي
Basbosa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالأحد نوفمبر 09, 2008 3:20 am

تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 323283 السلالالالالالالالالالام عليكم ورحمه الله وبركاته

ايه الحلوة دي بس ايوة كده انا قولت من الاول هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

من غير عصير القاعده مش تنفع وله ايه dss

ميرسي كتير بس علي فكره القهوه دي مش حلوة انا بحبها سكر زيااااده ههههههههه

طبعا انتم اتشليتم مني وله لسه 12.2

ندخل علي المفيد jj

س1/ ماهو شعورك وانتي في كرسي الاعتراف ؟ مع الشرح بالتفصيل؟؟؟؟؟

ال تفصيل ال ههههههههههههههههههههههههه بتحسسوني اني قاعده في الصالون مش كرسي ههههههههههههههههههههه

المهم انا حاسه انو الكرسي حلو بس رجلو مخلخله شويه بس شغال ههههههههههههههههههه

اكيد مبسوطه علشان قاعده معاكم وبتكلم بصراحه طبعااا asa

س2/ كل انسان لابد وان يمر بعدد من المواقف منها الطريف والمؤلم وغيرها اذكريلنا
بعد اذنك يعني موقف طريف وموقف مؤلم واسف على تقليب الماجع وموقف محرج
حصل لكي واتمنيتي انه الارض انشقت وبلعتك ؟؟؟

اولا احب اقولك علي موقف احرجني كتير كنت في الشارع وانا اصلا محجبه بصيت لقيت واحد جايب شعري وبيلف بيدهوني وبيقولي يا انسه شعرك باين mww اتكسفت كتير جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ثانيا موقف مؤلم يوم ما ستي توفيت وانا راحه اخر ماده في الامتحانات كنت كتير تعبانه وزعلانه تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 59847

س3/ كيف تشوفي منتدى مزيكاتي؟؟ بكل صراحه وبدون مجاملات يعني عاوزعيوووب؟

اهااااااا عيووووووووووووووووب اكيد لو دورنا اكيد هنلقي بس اللي اقدر اقولو اني شايفه في اي منتدي بيكون اشياء سهله انتم هنا مصعبنها يعني علشان ادخل علي مشاركاتي لازم ادخل علي الاعضاء وحوار وفيلم انما اي منتدي تاني فوق بيكون موجود المشاركات الجديده وي عرض مشاركاتك بتكون اسهل كتير طبعا
معه العلم انا مش بدخل هنا كتير بس شايفه انو كتير لزيز بدون مجامله علي فكره وعلي فكره احلي من علي سهوه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

احسن سنه كانت بالنسبه لك ايه و ليه ؟؟؟

احسن سنه كانت السنه ديه حصل في حياتي شويه تغيرات كان نفسي تحصل من زمان واهمها اني اخير عرفت مين بيحبني ومين لا بقيت عارفه انا عايزة ايه وهدفي ايه واهم شي اني معه ميمو كويسين الحمد لله وبلاش قر ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 639203 تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 117574 تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 68495 تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 295375 تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 106671 تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 323283

- ايه الاهم الكرامه ولا الحب وليه ؟؟

بوصو بجد سؤال مميز جدا وبرافو تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 511157 يا اللي كاتب السوال ده احيك بس مش اوي يعني ههههههههههههه

انا دايما بفكر بقلبي ودايما بشوف الحب حاجات كتير حلوة بس اهم شي عندي كرامتي وغلطان اللي يقولك الحب مش فيه كرامه بالعكس لو واحد بيحبك بجد هيكون محترمك ويتمنالك اي شي كويس
وياريت نصيحه مني الانسان بدون كرامه يبقه من غير شخصيه

تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 511157 تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 195166 تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 511157 تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 195166 تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 511157

- الخيانه بانسبه ليكي عباره عن ايه ؟؟

ياستار يارب اوحش شي بالنسبه ليه حاجتين ان حد يكدب عليه وان حد يخوني بجد اصعب شي الخيانه ربنا يكفينا عنها

ممكن اشرب شويه عصير هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جيبنلي عصير برتقال وانا بحب الجوافه ادعي عليكم اقول ايه بس روح يا شيخ وتعاله بسرعه هههههههههههههههههههههه

- إنسان يجيب لك الإكتئاب ؟

واحده صحبتي اسمها اوشــــــــــــه تعز النكد والاكتئاااب مثل عنيهاااا تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 79349

أكثر شخص تحبيه وما تحبيه في المنتدى ؟

اسالتلك صعبه يا استاااااااذ طااااااااارق هههههههههههههههه ال طارق ال هههههههههههه هو مين طارق ده يالهوي ميمو هيعلقني تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 797261

والله يا ميمو مش اعرفو طلعط كده علي العموم انا مش اعرف اي شخص في المنتدي ده غير ميمو وبس وده اللي بحبو انما انا مش بكره حد ومش من طبعتي الكره اصلا تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 673184

طولك ووزنك ؟

ليه كده بقه جيبنلي عريس وله ايه هههههههههههه ومش هاين عليكم تجيبو سجاده تحت الكرسي ايه ده بخل يالهوي

المهم يا غالين انا طولي 174 ووزني 85 waw

لون البشرة ؟

ميمو انا ابتديت اشك انك انت اللي حاطط الاسئله ههههههههههههه

وتحطها ليه ما انت شوفتني يا حزني هههههههههههههههههههههههههههه ال حزني ال ههههههههههههههه
المهم انا لون بشرتي قمحاويه تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 639203

لون الشعر ؟

شعري لونو اسود بس من غير صبغه خصل بس هههههههههههههههههههههههههه تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 295375

لون العين؟

اه احسدو عيني بقه اكمن عيني حلوة خالص هههههههههههههههههههههههه

انتم عايزين اي لون العدسه وله الايف ههههههههههههههههههه
علي العموم وبعد العصير طبعا اللي مش فيه سكر ده عيني الحقيقه عسلي وي العدسات زيتي في عسلي تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 639203

اى اقسام المنتدى اقرب الى قلبك ؟

الصراحه انا بحب اشياء كتير المنتدي الاسلامي والنكت واعز العامه اوي تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 690128

بس ياريت بليز المره اللي جايه تجيبو كراسي مقاس الاعضاء ههههههههههههههههههه الكرسي كان فيه حته فاضيه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

كفاااايه عليكم كده عقدتكم صح ???????

مــــــــــرسي كتيـــــــــــــر تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 511157
جانا
مشرفة النكت والفوازير
مشرفة النكت والفوازير
جانا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالأحد نوفمبر 09, 2008 3:33 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يا جماعه basbosa لسه جديده براحه عليها شويه
قمر الليل الحزينة
مشرفة الحب والرومانسية
مشرفة الحب والرومانسية
قمر الليل الحزينة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالأحد نوفمبر 09, 2008 12:09 pm

ههههههههههههههههههه

يلهوووووووووووووووووووويس اية العثل دة

يا بسبوسة

والله عثل

نخش بقا ع الاسئلة

بتحبى ولا لاء؟؟؟

بتتمنى يكون حبيبك صفاتة اية ؟؟؟

حبيتى كام مرة فى حياتك؟؟ وما تقوليش حب ماما حب بابا حب ميمو
مش عليا ها دة انا قمر ههههههههههه

يعنى اية الكلمات دية

خيانة ؟؟؟؟؟؟ صداقة؟؟؟؟؟؟ حزن؟؟؟؟؟؟ فرح؟؟؟؟؟؟ حب؟؟؟؟؟؟؟؟

كدب؟؟؟؟؟؟؟

تقولى لمين

كلمة عتاب؟؟؟؟

تقولى لمين

مكانك معتشى فى قلبى؟؟؟

تقولى لمين

بحبك يا كل ماليا؟؟؟؟

تقولى لمين

مش هبقى عليك&عليكى عشان انت &انتى بعت او بتعتى

اية رائيك فى اعضاء المنتدى ولو بكلمة واحدة بس؟؟؟

من شغلهم اكيد لفيتى فى المنتدى وشفتى الشغل؟؟؟

كفاية كدا عليكى

انا لسة مش سالت اسئلة قمرررررررررر

مقدرة حالتك

هههههههههههههههههه
Mr.7abes
Administrator
Administrator
Mr.7abes

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالأحد نوفمبر 09, 2008 2:21 pm

وتأتي الريح بما لا تشتهيه الانفس

ايه يا قمر

ايه رأيك ف العضوة دي كفاية عليها اسألة ولا نهري شوية

ولا انتي شايفة ايه

ههههه ههههه ههههه ههههه
Basbosa
ملكة المنتدي
Basbosa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالأحد نوفمبر 09, 2008 6:08 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 323283

شايفه يا جانا خليكي شاهده علي اللي بيعملو فيه هههههههههههههه مش رحمني ال براحه ال هههههههههه

ميرسي قمر الليل منوره تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 195166

بتحبي وله لا ؟

اكيد بحب هو في حد في الكون مش بيحب بحب الناس كلهم بس البنات الصبيان لا علشان ميمو بيغير هههههههههههههه

ههههههههه صح يا ميمو ههههههههه

بتتمنى يكون حبيبك صفاتة اية ؟؟؟
هي صفات كتير جدا بس علي الاقل لقيت كتير منها في الشخص اللي بحبو

يعرف ربنا يتقي الله فيه يكون حنين وذوق ههههههههه حلوة ذوق دي طيب اوي يحبني مووووووووووووووووووووووت يخاف عليه كتير ويغير جدا عليه ويجتويني ويكون صاريح جدا معاياه واهم شي اكون بثق فيه ???????

حبيتى كام مرة فى حياتك؟؟ وما تقوليش حب ماما حب بابا حب ميمو

يا غاليه يا قمر انتي اقولك شي الحب اللي انتي بتقولي فيه مش حسيتو غير معه ميمو ولو فيه حد غيرو والله هقولك مش هتكسف تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 639203 تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 664226

يعنى اية الكلمات دية

خيانة ؟؟؟؟؟؟ صداقة؟؟؟؟؟؟ حزن؟؟؟؟؟؟ فرح؟؟؟؟؟؟ حب؟؟؟؟؟؟؟؟

كدب؟؟؟؟؟؟؟

خيـــــــــــــاانه : تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 664226

الخيانة ليست طبع جنس بحد عينه

الخيانة وجدت على الارض لنعرف معنى الامانة

معنى الصدق .... الخائن اكيد ينتقم من نفسه ولكن دون ان يعلم

اما سبب الخيانة فهي عدة اسباب او مشاكل تجسدت بالخيانة

اما ان تكون مشاكل عائلية ... او مشاكل عاطفية ... او عقد نفسية

الصـداقــــــــــــه : تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 639203
الصداقة شئ جميل جداً بس لو كانت صداقة بجد أو تتوفر فيها شروط الصداقة لكي نكون أصدقاء يجب وان يتوفر فينا الصدق مع بعض الاحساس بأننا واحد الوفاء الاخلاص الخوف على بعض التضحية من اجل استمرار الصداقة المودة واشئاء كتير أخرى كبيرة يجب ان تتوفر فينا كاصدقاء والصداقة تأتي من كلمة ( صدق ) وهذه الكلمة كافية لوتض لنا معنى الصداقة

حــــــــــزن : تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 726465

أن تفارق ولا تفارق,,,, فتصمت ويبقى صوتك في أذني ,,,, وتغيب وتبقى صورتك في عيني ,,,, وترحل وتبقى أنفاسك في قلبي ,,,, وتختفي ويبقى طيفك خلفي يمزقني

فـــــــــــــــــرح : ههههههههه

لا حياة بلا فرح ولا معنى للحياة بلا ألم

لازم الانسان يحس بي الالم علشان لما يجي الفرح يحسو في قلبو ويفرح بيه

حـــــــــــــــب : تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 106671

حـــــــــــــــــب كان فين الحب قبل ما اهواك بكره مش عايز بكره الا وانا وياك طبعا دي ليك انت بس يا ميمو هههههههههههه

بالنسبه لي كلمه حب دي بنسبالي افعال مش كلام وبس يعني نيجي لي اي شباب مثلا يقولها ايه بحبك يا بت هههههههههههههه وهو طبعا بيكون بيحب مليون غيرها انا بنسبالي افعال بتحبها عملتلها ايه خطط ايه لي حياتكم اخت خطوه جد وله لا

انما بالنسبه لي معني الحب نفسو ما بيتوصف لانو لسي كلمه وانما احساس بس اقدر اقولك ؟

الحب كلمة صغيرة تحمل في جوفها آلاف المشاعر.. من منا لا يتذكر كيف استيقظت مشاعره لأول مرة .. لا اعتقد بان احد على الإطلاق سوف يستطيع وصف الحب لان مشاعر الحب بالذات اكبر من توصف لأي مخلوق.. يكفي أن يخفق قلبك لتعلم مدى عجزنا الكامل عن وصف تلك الدقات ...
دقة تلو الآخرة وتصبح في الأفق ... تعجز حتى من تلتقط أنفاسك الملتحمة مع السعادة الأبدية...
هذا رأي في الحب الصادق طبعا تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 106671

وطبعا احلي حب في الدنيا اللي هو حب الله ورسولو والله بقه لو بتحبي واحد في الله يا بختك يا برنس هههههههههههه

نسيت اقلكم شي في الحب وده اهم شي طبعا

لما نيجي نتكلم عن الحب يبقه لازم اذكر ميموووووووووووووو حبيب هارتي وبس بقه علشان بكسف waw تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 673184 تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 323283 تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 106671

الكـــــــــــــــذب :

الكذب اوحش شي في الدنيا لانو بيفقد احترامو لي شخصيتو

وقال رسول الله صلى الله عليه وسلم من عاقبة الكذب فقال (...إن الكذب يهدي إلى الفجور وإن الفجور يهدي إلى النار،وإن الرجل لا يزال يكذب ويتحرى الكذب حتى يكتب عند الله كذبا

تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 59847 تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 8412

اقول لي مين كلمه عتاااااااااااب ؟؟؟؟؟؟؟

كتـــــــــــير اوووووووووووووووووووووي لي اصحابي شوشو ورانيا

ميمو بعتب عليه بردوو علشان بيكون وحشني وهو معاياه لازم يشفولو حـــــــل تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 106671

تقولى لمين

مكانك معتشى فى قلبى؟؟؟

امممممممممممممم الحزن اقولو معتش في قلبي خالص هديلو استماره 6 هههههههههههههههههههههههه

تقولى لمين

بحبك يا كل ماليا؟؟؟؟

بحـــــــــــــــــــــــــــبــــــــــــك يا ميمو وبقولها لي عمتـــــــــــــي بس كده وصديقه ليه

تقولى لمين

مش هبقى عليك&عليكى عشان انت &انتى بعت او بتعتى

الحمد لله محدش عمرو بعني وعمتنااا انا مش ببقه علي اللي يبعني ولو حد في يوم زعلاني مش بسال علشان مش يستاهل تفكيري اصلا وله ايه تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 690128

اية رائيك فى اعضاء المنتدى ولو بكلمة واحدة بس؟؟؟

لوووووووز هههههههههههههههههههههههههههههههه حلوين ودمهم خفيف

من شغلهم اكيد لفيتى فى المنتدى وشفتى الشغل؟؟؟

شدني جانا جدا لزيزة ودمها خفيف وبنت اسمها لول بس كده تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 511157

ال كفــــــــــــااايه عليكي كده ال هو لسه ناااااااااقص اساله ههههههههه ههههههههه

مقـــــــــــــــدره ايـــــــــــه بس ال مقدره ال لو مقدره كنتي جبتيلي منديل وله شويه لب يا ستي اسكتي بقه علانه اوي منك ههههههههه ههههههههه ههههههههه ههههههههه ههههههههه

ميرسي يا قمر كلك ذووووووووووق تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 106671

[/b]
[/size]
[/b]
[/center]

عدل سابقا من قبل Basbosa في الإثنين نوفمبر 10, 2008 11:35 am عدل 1 مرات
The Game
مزيكاتي نشيط
مزيكاتي نشيط
The Game

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالإثنين نوفمبر 10, 2008 11:31 am

حـــــــــــــــب :

حـــــــــــــــــب كان فين الحب قبل ما اهواك بكره مش عايز بكره الا وانا وياك طبعا دي ليك انت بس يا ميمو ههه

بالنسبه لي كلمه حب دي بنسبالي افعال مش كلام وبس يعني نيجي لي اي شباب مثلا يقولها ايه بحبك يا بت ههههه وهو طبعا بيكون بيحب مليون غيرها انا بنسبالي افعال بتحبها عملتلها ايه خطط ايه لي حياتكم اخت خطوه جد وله لا

انما بالنسبه لي معني الحب نفسو ما بيتوصف لانو لسي كلمه وانما احساس بس اقدر اقولك ؟

الحب كلمة صغيرة تحمل في جوفها آلاف المشاعر.. من منا لا يتذكر كيف استيقظت مشاعره لأول مرة .. لا اعتقد بان احد على الإطلاق سوف يستطيع وصف الحب لان مشاعر الحب بالذات اكبر من توصف لأي مخلوق.. يكفي أن يخفق قلبك لتعلم مدى عجزنا الكامل عن وصف تلك الدقات ...
دقة تلو الآخرة وتصبح في الأفق ... تعجز حتى من تلتقط أنفاسك الملتحمة مع السعادة الأبدية...
هذا رأي في الحب الصادق طبعا

وطبعا احلي حب في الدنيا اللي هو حب الله ورسولو والله بقه لو بتحبي واحد في الله يا بختك يا برنس ههه
مش عارف ارد عليكى اقول ايه يا بسبوسه
وبصراحة يا اعضائنا انتوا اسئلتكوا ما لهاش حل جدا
اسئله من بره المقرر
وهنجيب اللب اهوه
جانا
مشرفة النكت والفوازير
مشرفة النكت والفوازير
جانا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالثلاثاء نوفمبر 11, 2008 12:24 pm

انا لزيزه؟ ميرسي يا بسبوسه بس اللي انتي متعرفيهوش كمان asa اني
انا asa
مجنونه جدااااااااااااااااااااااااا heeee
Basbosa
ملكة المنتدي
Basbosa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالأربعاء نوفمبر 12, 2008 1:54 pm

انتي عسسسسسسسسسسسسسسسل جانا مش تقولي كده انتي قمرررررررررررر

امووووووووووووووووووووووووووووووواه

تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 639203
The Game
مزيكاتي نشيط
مزيكاتي نشيط
The Game

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالخميس نوفمبر 13, 2008 9:31 am

ممنوع البوس على المنتدى يا قمر منيك ليها
وعموما انا دورى جاى فى الاسئله
التقل ورا
mr.drag0n
الادارة
الادارة
mr.drag0n

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالسبت نوفمبر 15, 2008 9:45 pm

بجد يعنى صعبتى على يا بوبس ومش هسأل بس أنا رأى أن الحب أكبر كدبه سهل انك تصدقها !!!!! تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 726465
ودا من ناتج عن تجربه انا عشتها
The Game
مزيكاتي نشيط
مزيكاتي نشيط
The Game

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالأحد نوفمبر 16, 2008 4:54 am

بااااااااااك
ها شو الكرسي ويااكى ان شاء الله كل شي على مايراام ..
اني رجعت وفي جعبتي الكثير
1) نصيحتك لكل عضو :
- خجول
- كسلان
- متشائم
- لا يثق في نفسه
- متكبر
- اناني
-ينظر بنظرة إستصغار للاخرين
- يبدع في المنتدى ثم يتلاشاء ويضعف وكأن لم يكن

2) لو طلب منك شخص عزيزعلى قلبك طلب وانت تقدر عليه لكن هالطلب يخالف مبادئك تنفذه له ؟

3) ماذا ستعمل لو المنتدى وقف نشاطه وطالبوا بمبلغ كبير لفتحه؟
لمن تهدي هذه الكلمات:
- كلمة حب
- كلمة خيانه
- كلمة شوق
- كلمة عتاب
- كلمة اعتذار
- كلمة بذبحك
- كلمة صدق
- كلمة بوريك
- كلمة انت فاهمني غلط

رتب عشرة أعضاء تعزهم بمعزة خاصة دون غيرهم ؟؟

اذا اعطيتكِ وردة حمراء .. وردة بيضاء ... وردة صفراء ... لمن تهديهم من الأعضاء ؟؟
6: اذكر ثلاثة::
* ثلاثة علموك الكتابة :
* ثلاثة علموك البكاء:
* ثلاثة علموك القراءة :
* ثلاثة بكيتيهم بالخفاء :
* ثلاثة تحن لهم:
* ثلاثة تحبهم ولا يعلمون :
* ثلاثة تمنيت أن تكتب عنهم :
* ثلاثة تبحث عنهم في الزحام :
* ثلاثة تتمنى نهايتهم :
* ثلاثة احببتهم...:
* ثلاثة أزعجوك في المنتدى ؟
* ثلاثة تتمنى الخلاص منهم :

7: كيف تبحث عن السعادة وماهي مصادرها؟

8: ماهو شعورك عندما تعلمِ ان هناك انسانه تحبك بجنون؟

ما الشئ الذي تفقده بمجرد دخولك المنتدى؟
من هو شاعر المنتدى بنظرك ...؟؟
ما هو أتعس موقف مريت فيه؟
اذا كنت في جزيرة وحيد و طلب منك أخذ شئ واحد معك ..من ستاخذ؟

((عطني دفا عن ظلمة الليل والخوف . . اعطيك قلب ما عرف برد الاشواق )). . لمن تهمس بها؟

((دخيلك ارأف بي تكفا كفاني فراق)) . . تقولها لمن ؟

لكل منا شخص عزيز وتوأم لروحه ولكن قد نفقده لسبب ما فاذا كان بيدك ان تعيد هذا الشخص فمن تعيد ؟
ايش اخر خبر سمعته يفرحك ؟
الموت . المرض . الكذب لو بيدك تقضي على أي من هذه الكلمات؟

لمن تهدي
تراني لخاطرعيونك 0000احب اللي يحبونك
واخاف اكثر اذا تكثر0000 عيون اللي يحسدونك
..~
صحيح اني نويت ابعد ولكن الهوى غلاب
وهى رحلة بديت بها ولاادري كيف ابنهيها
تحريتك شروق الشمس وشفتك للشروق غياب
ولااظنك تبيع العشره اللي كنت شاريها
Basbosa
ملكة المنتدي
Basbosa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف   تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف Emptyالخميس نوفمبر 27, 2008 9:16 am

حبيبي ميمو الكرسي اتشل وانا وقعت mww mww

معلشي اكمل رد علي الاستله المره القادمه تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 106671

الحمد لله يارب انقزتني تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 323283 تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف 511157

تم جلوس العضوة Basbosa على كرسى الإعتراف
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-